ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





نگاهش کردم


               نگاهش کردم همینجوری که نگاش می کردم 

 

               پرسیدم:دوسم داری؟

 

               گفت:اره

 

               گفتم: چقدر؟

 

               گفت:نمی دونم و وبعد به اسمون نگاه کرد وگفت :خدا می دونه و بعد لبخندی زد

 

              و به صورتم نگاه کرد، دوس داشتم همینجوری نگام کنه هیچوقت حالته چشماشو فراموش

 

              نمی کنم

 

            و بعد عقب عقب راه رفت ولی همچنان نگام می کرد و من همینجوری رفتنش رو نگاه می کردم 

 

           توان گریه کردن نداشتم و پاهام توانه راه رفتن

 

          ولی اون همچنان می رفت

 

          دستام سست شد و یه دفه زانوام خم شد  رو زمین افتادم سرم رو روی سنگ فرش خیابون گذاشتم

 

           هق هق گریه رو شروع کردم صدای قدم هاش منو غمگین تر کرد انگار روی قلبم پا می ذاشت

 

             مثل اینکه یکی قلبمو تو دستاش فشار می داد

 

              اون رفت و صدای قدم هاش دورو دور تر   شد

 

                 نمی تونستم داد بزنم بگم برگرد صدای هق هقش دورتر شد

 

                    انگار برای اخرین باره همدیگه رو می بینیم

 

                 دیگه ندیدمش تا یه روزی که می خواستن دفنش کنن دلم گرفت کسی جلو دارم نبود

 

                 دویدم طرفش،         گرفتمش

 

            پارچه رو کنار زدم از دیدن چهرش سیر نمی شدم

 

               داد زدم:پیشم بمون تنهام نزار برای یه لحظه چشماشو  وا کرد

 

                   نگاه غمگینشوبه صورتم  دوخت لبخندی بر صورتش ظاهر شد که دلم رو غمگینتر کرد

 

                    در لبخند و نگاهش عشق بود

 

                     لباشو وا کرد و گفت :دوستت دارم

 

                       ولی من باز داد زدم بمون تنهام نزار آخه بدونه تو چطوری زندگی کنم؟

 

                  ولی کسی من رو از پشت گرفت و نذاشت سیر نگاش کنم

 

                پارچه رو رو صورتش کشیدن

 

             داد زدم: اون زندس کجا می برینش ؟

 

              اونو از من جدا نکنین و همچنان که داد می زدم به دنباله اونا می دویدم

 

                 باز داد زدم :نبرینش اون با من حرف زد و به زانو افتادم

 

               اروم گفتم :اون با من حرف زد اون به من گفت دوسم داره

 

                ولی کسی به حرفام اهمیتی نداد

 

                   باز بلند شدم شروع کردم به داد زدن :ترو خدا نبرینش

 

                  که کسی از پشت گرفتم

 

                داد زدم :ولم کن اون زندس که اون کسی که منو گرفته بود بغلم کرد گفتم:اون با من حرف زد

 

                 ولی اون گفت :خیال بوده

                   و حالا غمگین یه گوشه نشستم می گم هیچوقت فراموشت نمی کنم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 23:34 | |